Earth Hour 2019 - ett självklart engagemang!

21 mar 2019
Våra val i vardagen spelar stor roll för hur mycket utsläpp vi orsakar och hur vi därmed belastar vår miljö. Vad kan vi göra för att bli mer klimatsmarta? Earth Hour är ett globalt initiativ som vi på Compass Group givetvis stöttar och deltar i!

Häng med! Lördagen den 30 mars kl 20.30-21.30 visar vi vårt engagemang för klimatet i världens största miljömanifestation - Earth Hour - och släcker ner ljuset.

Varför inte låta Earth Hour bli ett startskott för ett mer klimatsmart år? Kanske äta mer vegetariskt, cykla till jobbet istället för att ta bilen eller ta det stora krafttaget i att minska ditt matsvinn genom mer planerade inköp, bättre koll på kylskåpet och något så enkelt som lagom mängd mat på tallriken. Vägarna är många och enkla - så låt oss starta där! Tillsammans gör vi det möjligt.

Gör som vi - lördagen den 30 mars 2019 kl 20.30-21.30 släcker vi ljuset och visar vårt engagemang för klimatet.